Vloženo: 25. 7. 2014
Soutěž Zelená informacím získala nový kabát. Díky finanční podpoře Ministerstva životního prostředí, technickému řešení od společnosti Squelle Group, s.r.o. a fundraiserovým aktivitám organizátorů se podařilo změnit vizuální podobu soutěže. Jedná se zejména o nové logo symbolizující horizontální semafor s důrazem na zelenou barvu. Ty rovněž připomíná "bublinu" a převádí diváka a uživatele blíže k informacím.
Druhou výraznou změnou jsou webové stránky, na které se právě díváte. Snahou organizátorů bylo umístit všechny zásadní informace o souteži na jedno místo, aby potenciální uživatel vždy našel, to co hledá. Jsou zde umístěny informace o předchozích ročnících soutěže, dřívější zprávy a aktuality či rozsáhlá fotogalerie zejména z vyhlašování výsledků a předávání ocenění.